Marturisesc si recunosc: fac parte, dupa cum imi spunea cineva, din „publicul tinta” pentru reclame. Le urmaresc cu interes, rad la ele si fredonez cu zilele melodiile de pe fundalul lor. Imi plac, ma amuz, le savurez! Scopul lor este sa te convinga sa vrei, sa iti doresti, sa cumperi… Aici intervine insa ratiunea: urmarindu-le cu interes sunt si atenta la ce anume se face reclama. Iar acum ajung la ce vroiam sa va spun de fapt: de cate ori nu ati auzit expresia: „Pentru un mic dejun sanatos!”? V-ati intrebat ce contine acel mic dejun „sanatos” despre care, cu atatea culori, lumini si cantecele, vorbesc ei? Fie ca vorbim de cereale, biscuiti, sendvisuri gata facute sau iaurturi, toate contin arome, grasimi hidrogenate, amelioratori de ceva, guma de altceva, anticonglomerant de nu stiu care, zahar rafinat, zahar si… am zis zahar?
Acum ca am lamurit ce fel de „public tinta” este subsemnata, va invit sa incercati un sendvis super sanatos. Si cand spun „super”, nu glumesc –
Sanatatea are gust este cartea mea de capatai (cei care au rasfoit-o stiu despre ce vorbesc). Avem aici fibre, carbohidrati, proteine, vitamine, Fier, nutrienti, grasimi mononesaturate si necesarul Omega 3 (daca mai insist probabil ca lista ar putea continua).